DUK
DUK (dažniausiai užduodami klausimai)
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jei neįtraukėme atsakymo į jums rūpimą klausimą, rašykite laišką el. adresu replaykaunas@riplis.lt.
-APSIPIRKIMAS
Ar būtina užsiregistruoti, norint apsipirkti (byjeans.lt)?
byjeans.lt apsipirkti gali tiek užsiregistravę, tiek svečio statusą pasirinkę klientai. Registracija supaprastina ir pagreitina apsipirkimą : suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, lengvai ir patogiai atlikti grąžinimą, bei išsaugojus mokėjimų kortelės ir pristatymo adresą, itin greitai atlikti kitą pirkimą. Taip pat registruoti pirkėjai gauna specialių pasiūlymų pirkiniams , bei pirmieji sužino apie išpardavimus ar naujas kolekcijas.
Kas yra pirkinių krepšelis?
Pirkinių krepšelis – tai visos kliento pasirinktos prekės vienoje vietoje. Susidėjus patinkančias ir norimas įsigyti prekes į pirkinių krepšelį, galima keisti jų kiekį, ištrinti ar padėti kitas prekes. Surinkus pirkinių krepšelį apsipirkti iš karto nebūtina, tačiau negarantuojame, jog pasirinktos prekės neįsigis kitas pirkėjas. Prekių krepšelis nėra rezervacijos priemonė.
Kas yra „mėgstamiausios“ prekės?
Mėgstamiausios prekės, tai prekės, kurias galima susidėti i vieną vietą, kaip labiausiai patikusias. Tokiu būdu, iš naujo prisijungus prie byjeans.lt, patikusių prekių nereikia ieškoti dar kartą. Į „mėgstamiausių“ prekių sąrašą prekes įtraukti galima spustelėjus prekės kampe esančią širdelės ikoną. Apsisprendus, jog prekę norite pirkti, ją reikia perkelti į pirkinių krepšelį ir užbaigti įprastą užsakymą. Mėgstamiausių prekių kategorija nėra rezervacijos priemonė, todėl negarantuojame, jog mėgstamiausios prekės neįsigis kitas pirkėjas.
Kaip aš sužinosiu apie užsakymo būseną?
Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebėra, nes prekės ruošiamos išsiuntimui.
Kaip man sužinoti apie naujas kolekcijas, nuolaidas, išpardavimą ir gauti specialius pasiūlymus?
Naujausią ir svarbiausią informaciją siunčiame klientams, kurie užsiprenumeruoja mūsų naujienlaiškį arba galite mus pasekti Instagrame replay_lietuva, arba Facebook Replay Lietuva.
-ATSISKAITYMAS
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
Atsiskaityti už prekes galima MAESTRO, VISA, MASTERCARD debetinėmis, kreditinėmis kortelėmis, per elektroninę bankininkystę bei prekių pristatymo metu, jeigu užsakymo suma neviršija 1000 EUR. Paslauga galioja pasirinkus prekių pristatymą per terminalą arba kurjerį (atsiskaityti galima tik banko kortele).
Kaip man žinot, kad užsakymo apmokėjimas pavyko?
Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite apie tai patvirtinantį laišką „Užsakymo patvirtinimas“.
Ar apsipirkus byjeans.lt galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?
Taip tereikia „Apmokėjimo“ dalyje pasirinkti „Bus reikalinga PVM sąskaita-faktūra“ ir suvesti reikiamus laukus. Atlikus užsakymą PVM sąskaita-faktūra bus atsiųsta nurodytu el. pašto adresu.
Apmokėjimas byjeans.lt dovanų kortelėmis.
Išsirinkite norimą prekę ir paspauskite „ Į krepšelį“ bei pasirinkite „Pirkti“. Tuomet, prekių krepšelio lange, prie laukelio „Pasirinkite apmokėjimo būdą“ pasirinkite „Apmokėti dovanų kortele“ bei įveskite dovanų kortelės numerį ir paspauskite „Pridėti“. Jei pirkinio vertė didesnė nei turima suma, likusią sumos dalį galite apmokėti kitais atsiskaitymo būdais, jei mažesnė – likusią dovanų kortelės dalį galėsite panaudoti pirkdami sekantį kartą.
-PRISTATYMAS
Kokie užsakytų prekių pristatymo būdai?
-pristatymas į parduotuvę REPLAY PC AKROPOLIS KAUNAS (pristatymas į parduotuvę visada nemokamas).
-pristatymas i siuntų terminalą.
-pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį.
Kuriose parduotuvėse galima atsiimti užsakymą?
KAUNAS
REPLAY , PC AKROPOLIS
Karaliaus Mindaugo g. 49,
El. paštas replaylietuva@riplis.lt
DARBO LAIKAS
I-VII 10:00-21:00
Kiek laiko trunka pristatymas?
Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas.
Kaip vyksta užsakymo atsiėmimas parduotuvėje?
Kai užsakymas pasiekia parduotuvę, klientas yra informuojamas el. laišku. Jame esantį užsakymo QR kodą ir savo ID kortelę reikia parodyti prie kasos esančiam konsultantui ir šis įteiks prekes. Jeigu pirkėjas pageidauja, kad užsakytas prekes už jį atsiimtų kitas asmuo, šis asmuo privalo pateikti el. laišką su užsakymo QR kodu, kuriuo informuojama apie tai, kad užsakymas pasiekė parduotuvę bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Kaip aš sužinosiu apie užsakymo būseną?
Siuntinio būseną stebėti galite byjeans.lt „Mano paskyra“ skiltyje. Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį laišką su užsakymo detalėmis. Po patvirtinimo, galimybės atšaukti nebėra, nes prekės yra ruošiamos išsiuntimui. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas.
Ar siučiate prekes į užsienį?
Prekes pristatome kol kas tik Lietuvoje. Susisiekite su mumis el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
Kiek laiko siunta bus saugoma parduotuvėje/terminale?
Užsakymai parduotuvėse yra saugomi 10 dienų nuo siuntos pristatymo, tačiau jeigu matote, kad nespėsite atsiimti užsakymo, prašome, susisiekti el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt ir siuntos saugojimo laikotarpis bus pratęstas.
Paštomatuose siuntos yra saugomos:
OMNIVA- 7 dienas;
LP EXPRESS- 3 dienas;
VENIPAK- 7 dienas.
Ką daryti, jei kurjerio pristatymo metu nebuvau nurodytame adrese?
Jeigu, atvykus kurjeriui, negalite atsiimti užsakymo, galite sutarti su kurjeriu dėl pristatymo kitą dieną . Jeigu to padaryti nepavyksta, informuokite mus el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt ir mes susisieksime su partneriais.
Ar galiu pakeisti pristatymo datą?
Deja, pristatymo datos keisti galimybės nėra.
Ar galiu prekes gauti greičiau?
Siuntų pristatymo terminas yra 1-3 darbo dienų. Numatyta pristatymo diena yra maksimali, todėl visada išlieka galimybė siuntą gauti anksčiau, tačiau to prižadėti ir garantuoti negalime.
Mano užsakymo būsena yra „Vykdomas“, kada išsiųsite mano užsakymą?
Siuntų pristatymo terminas yra nuo 1-3 darbo dienų. Kai užsakymas yra perduodamas partneriams klientas apie tai informuojamas el. paštu.
Kodėl mano užsakymas yra „Grąžinamas siuntėjui“?
Siunta grąžinama siuntėjui gali būti dėl kelių priežasčių:
-Yra nurodytas netikslus pristatymo adresas arba kontaktiniai duomenys.
-Siuntos matmenys yra per dideli ir siunta netelpa į paštomatą.
-Dėl rūšiavimo klaidos, partneriai per klaidą siuntą grąžina atgal siuntėjui.
Jeigu pastebėjote, kad jūsų siunta yra grąžinama siuntėjui, prašome, susisiekti su mumis el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt ir mes siuntą išsiųsime pakartotinai.
-GRĄŽINIMAS
Ar galiu grąžinti netikusią prekę?
Nedėvėtas, netikusias ar brokuotas prekes, užsakytas iš byjeans.lt, grąžinti galima per 14 dienų nuo gavimo dienos. Prekių etiketės ar pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos ( tai netaikoma brokuotoms prekėms).
Kaip vyksta grąžinimas ?
- Į parduotuvę. Tai pats paprasčiausia būdas, nes nereikia nieko pildyti ir siųsti, tiesiog atnešti prekes į parduotuvę ir parodyti QR kodą. Jeigu už prekes mokėjote užsakymo pristatymo metu, Jūsų nurodytu el. paštu gausite laišką su nuoroda į prekių grąžinimo formą, kurioje galėsite įvesti banko sąskaitą, į kurią bus grąžinti pinigai už prekes.
- per kurjerį. Jei turite byjeans.lt paskyrą, tereikia nueiti prie užsakymo ir paspaudus mygtuką „Grąžinti“ užpildyti grąžinimo formą (jeigu už prekes mokėjote užsakymo pristatymo metu, grąžinimo formoje turite nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikia grąžinti pinigus už prekes). Jeigu nesate registruotas vartotojas, nuorodą rasite laiške, patvirtinančiame užsakymo išsiuntimą „Siuntinys išsiųstas“. Artimiausiomis darbo dienomis su jumis susisieks kurjeris ir su juo susiderinsite prekių priėmimo laiką. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atveš kurjeris.
- per paštomatą. Jei turite byjeans.lt paskyrą, tereikia nueiti prie užsakymo ir paspaudus mygtuką „Grąžinti“ užpildyti grąžinimo formą (jeigu už prekes mokėjote užsakymo pristatymo metu, grąžinimo formoje turite nurodyti banko sąskaitą, į kurią reikia grąžinti pinigus už prekes). Jei nesate registruotas vartotojas, nuorodą rasite laiške, patvirtinančiame užsakymo išsiuntimą „Siuntinys išsiųstas“. Užpildžius grąžinimo formą netrukus gausite el. laišką su siuntos kodu ir pasirinktu paštomatu, į kurį reikia pristatyti prekes. Paštomate pasirinkite „siųsti siuntą“>“anksčiau užregistruota siunta“ arba „spausdinti siuntos lipduką“, suveskite el. paštu gautą siuntos kodą. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dėžutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atspausdins paštomatas.
Į kurias parduotuves galima grąžinti?
KAUNAS
REPLAY , PC AKROPOLIS KAUNAS
Karaliaus Mindaugo g. 49A tel.
El. paštas replaykaunas@riplis.lt
Ar už pristatymą lėšos bus grąžintos?
Lėšos už pristatymą nėra grąžinamos, tačiau klientas visada gali pasirinkti nemokamą pristatymą į parduotuvę.
Kada man bus grąžinti pinigai už netikusias prekes?
Pinigai paprastai grąžinami per 5 darbo dienas, nuo grąžinimo patvirtinimo, tuo pačiu mokėjimo būdu, kuris buvo naudotas pirkimo metu. Atlikus grąžinimą klientas gaus tai patvirtinantį el. laišką. Teisės aktai numato galimybę grąžinti per 14 dienų nuo informacijos apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos.
Užsakymo atšaukimas ir grąžinimas perkant dovanų kortele:
Užsakymo atšaukimo ir grąžinimo atveju pinigai grįš į tą pačią dovanų kortelę, kuria apmokėjote atliekant užsakymą, todėl perkant prekes su fizine dovanų kortele, prašome ją išsaugoti, kol įsitikinsite, jog prekės Jums yra tinkamos.
Ar galiu pakeisti netikusią prekę?
Apgailestaujame, tačiau prekių keitimo galimybės byjeans.lt el. parduotuvėje nėra. Šiuo atveju, reikia atlikti grąžinimą ir norimas prekes užsisakyti iš naujo.
Ar galiu grąžinti prekes už kurias atsiskaičiau dovanų kortele?
Žinoma, atlikus grąžinimą, lėšos grįžta į tą pačią dovanų kortelę. Todėl, prašome, už užsakymą apmokėjus fizine dovanų kortele, kortelės neišmesti kol neįsitikinsite, kad prekės tikrai tinka.
Kokiu adresu galiu grąžinti prekes?
Užpildžius grąžinimo formą, siuntos lipdukas su reikiamu adresu bus suformuotas automatiškai.
Už prekes atsiskaičiau pristatymo metu, kokiu būdu man bus grąžinti pinigai?
Pildant grąžinimo formą turėsite nurodyti banko sąskaitą į kurią norėsite susigrąžinti lėšas. Jeigu grąžinimą atlikote parduotuvėje, el. paštu bus išsiųstas laiškas su nuoroda, ant kurios paspaudus, būsite nukreipti į laukelį, kuriame reikės nurodyti banko sąskaitą.
Ar galiu grąžinti daugiau nei vieną užsakymą toje pačioje pakuotėje?
Visada siūlome, užsakymų grąžinimų nemaišyti, tačiau jeigu taip įvyko, ir į vieną dėžę įdėjote kelių užsakymų prekes, prašome mus informuoti replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
Ką daryti jei neteisingai užpildžiau grąžinimo formą?
Jeigu neteisingai užpildėte grąžinimo formą, prašome mus informuoti el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt , mes atšauksime grąžinimo formą, kad ją galėtumėte užpildyti iš naujo.
Kaip galiu sužinoti ar gavote mano grąžintas prekes?
Siuntos kelią galite sekti su siuntos kodu, kuriuo grąžinote prekes. Kai grąžinimas bus patvirtintas, klientas apie tai bus informuotas el. paštu.
Ką daryti jei negavau pinigų už grąžintas prekes?
Lėšos banko sąskaitą pasiekia ne vėliau nei per 5 d. d. nuo grąžinimo patvirtinimo. Pirmiausia, visada prašome pasitikrinti banko sąskaitą ir įsitikinti, kad lėšos tikrai jos nepasiekė. Jeigu lėšos nepasiekė banko sąskaitos, prašome kreiptis el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
Ar galiu grąžinamas lėšas gauti į kitą sąskaitą?
Jeigu pasirinkote apmokėjimą pristatymo metu, atliekant grąžinimą, grąžinimo formoje galite nurodyti Jums patogią banko sąskaitą.
Gavau neteisingai grąžinamą sumą, ką daryti?
Jeigu manote, kad grąžinome neteisingą pinigų sumą, prašome susisiekti su mumis el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
-UŽSAKYMAS
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Deja, tačiau atlikus užsakymą, jo atšaukti nebegalime.
Ar galiu pakeisti savo užsakymą? (DYDIS, SPALVA, ADRESAS, PRISTATYMO BŪDAS.)
Jeigu užsakymas dar nėra paruoštas išsiųsti, tokiu atveju, jį koreguoti dar galime. Dėl užsakymo keitimo, visada prašome, su mumis susisiekti kuo įmanoma greičiau.
Mano užsakyme trūksta užsakytos prekės/ių, ką daryti?
Jeigu gavus užsakymą pasigedote prekių, prašome, nedelsiant informuokite mus el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
Gavau brokuotą prekę ką daryti?
Jeigu pastebėjote, kad gauta prekė yra su defektu, prašome, informuokite mus el. paštu ir atsiųskite broko nuotrauką replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.
Gavau ne tą prekę/es, kurią užsisakiau, ką daryti?
Jeigu gavote ne tą/tas prekes, kurias užsisakėte, prašome nedelsiant informuoti mus el. paštu replaykaunas@riplis.lt arba gabriele@riplis.lt.